Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
1. Jak nakładać krem pod oczy Izoze Eye?
Najważniejsze to stosować Izoze Eye regularnie – rano i wieczorem. Krem pod oczy powinno się wklepywać, nigdy wcierać – w ten sposób można rozciągnąć delikatną skórę wokół oczu.
2. Czy w Izoze Eye znajdują się silikony, PEGi, parabeny, SLSy, EDTA, syntetyczne substancje zapachowe i syntetyczne barwniki?
Nie.
3. Jakie składniki zapachowe znajdują się w Izoze Eye? Czy kosmetyk może powodować reakcje alergiczne?
Izoze Eye to krem pod oczy bezzapachowy, nie zastosowano tu sztucznych substancji zapachowych. Jednakże każdy składnik, nawet naturalny, może powodować reakcje alergiczne. W razie wątpliwości zalecamy kontakt z alergologiem.
4. Czy krem do okolic oczu Izoze Eye jest naturalny?
Skład Izoze Eye opiera się na substancjach aktywnych pochodzenia naturalnego.
5. Czy krem Izoze Eye można stosować u osób z AZS lub cerą bardzo wrażliwą?
Skład kremu Izoze Eye opiera się na naturalnych składnikach, ale osobom z AZS oraz bardzo wrażliwą skórą polecamy konsultacje z dermatologiem.
6. Czy krem na powieki Izoze Eye można stosować w okresie ciąży / karmienia piersią?
Izoze Eye nie zawiera składników uważanych za niebezpieczne, ale osobom w ciąży i podczas karmienia piersią zalecamy kontakt z lekarzem.
7. Czy krem na powieki Izoze Eye testowany jest na zwierzętach?
Nie! Nasz kosmetyk nie był i nie jest testowany na zwierzętach.
8. Jaka jest trwałość kremu Izoze Eye?
Przydatność wynosi 24 miesiące. W tym czasie należy trzymać kosmetyk z dala od światła i w temperaturze pokojowej.
9. Jak powinien być przechowywany Izoze Eye? Czy należy go trzymać w lodówce?
Nie ma konieczności przechowywania Izoze Eye w lodówce, wystarczy trzymać go w temperaturze pokojowej i z dala od słońca.
10. Czy jesteśmy producentem kremu na powieki Izoze Eye?
Tak, jesteśmy producentem Izoze Eye.
11. Czy zamówienia można odbierać osobiście?
Nie, nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień.
12. Czy zamówienia można składać telefonicznie?
Tak zamówienia można składać telefonicznie. W takim przypadku wysyłki na terenie Polski realizujemy za pobraniem. W przypadku wysyłek zagranicznych wyłącznie za przedpłatą.
13. Jakie są metody wysyłki paczek?
W przypadku paczek na terenie Polski wysyłki realizujemy przez:
- DPD,
- paczkomaty.
14. Czy paczki można zamawiać za granicę?
Tak, przesyłki zagraniczne dostarczamy za pośrednictwem firmy DPD. Podczas zamówienia prosimy o wybranie odpowiedniego kraju lub kontakt telefoniczny na adres e-mail – [email protected] – w celu ustalenia kosztów przesyłki.
15. Jakie są dostępne formy płatności?
Zamówienia można opłacać:
- przedpłatą za pomocą: PayPal, PayU, przelewu tradycyjnego,
- płacąc przy odbiorze (tylko na terenie Polski).
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Rachunek bankowy: 14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
Dla osób płacących z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
16. Ile wynosi czas dostawy?
Jeżeli wybrali Państwo opcję z przedpłatą, zamówienia wysyłamy jak tylko otrzymamy na konto wpłatę. Sama dostawa to najczęściej kwestia około 2 dni. W przypadku zagranicznych przesyłek jest to około 7 dni, ale dokładny czas zależy od miejsca docelowego.
Współpracujące z nami firmy dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczać paczki, jednakże czasem w wyniku pewnych utrudnień (wypadki drogowe, nagłe zmiany pogody) mogą zdarzyć się opóźnienia. Ponadto ze względu na duże obłożenie pracy kurierów w okresie świątecznym, prosimy o wcześniejsze składanie zamówień.
17. Czy zamówienie można anulować/zmienić?
Tak, dopóki zamówienie nie otrzyma statusu zrealizowane, można je zmienić lub anulować. W takim przypadku prosimy o telefon pod numer: +48 576 142 509.
18. Czy istnieje możliwość otrzymania próbki kremu Izoze Eye?
Niestety, nie posiadamy próbek Izoze Eye.